När allt kommer om kring....

.... så är det dig jag tänker på och är trygg med.

Kommentarer
Postat av: jessica Essén

Heej Johanna! Jag såg liksom någon som liknar min brors flickvän Johanna, och vem var det inte om inte just min brors flickvän Johanna? Ibland känner jag mig inte riktigt sådär jätte bright! Hur är det med dig och allt ? Antar att du och fredrik är lika spända på thailand som mig och Jonas? :D kramar Jessica

2008-05-28 @ 00:12:53
URL: http://jessicaessen.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehe jag förstår de, det är ungefär det ända jag och Jonas också pratar om. Vad vi ska göra, vad vi ska köpa, äta och sola. :D Vi har räknat ner nu i ca 3 månader men nu är det riktigt nära!!

Det är bara bra med mig, studenten närmar sig med stormsteg! Ni kommer väll till min bjudning? :) Minns att jag har pratat med Fredrik om det, men sen hur duktig han har varit på att framföra det till dig vet jag ju inte :)

Annars ses vi ju i helgen hos farbror Stefan! kramar

2008-05-28 @ 13:47:30
URL: http://jessicaessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0