jocke granne och underbara du

dragen och dan sitter jag här:) försökte hålla kvar jocke och fredrik här så länge som det bara gick men var tvungen att inse sanningen. det blir en natt av ensamhet. men det kunde vara värre. det är ju mest tanken som är skrämmande. känns som om dagen har varit extremt lång. känns som t vå dagar på en. att träffa vevve jocke granne och min fredrik var det bästa. men tankarna går som vanligt till min andra fredrik i sthlm om nätterna. tur att jag har så fina vänner iaf.  nä mkt fint har hänt idag. speciellt att jag fick upp kontakten med jocke:) fin kille där och hans nya tjej kan va lycklig. ska räkna till 10 ochförsöka lugna ner min rastlösa själ. snart är det semester utav bara fan:) tankarna vandrar till hippie bar:) thailand en hängmatta fredrik och en banana daquiri:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0