Jag vill så gärna vara med

Men det kan jag inte. Det är familjen Esséns släktträff i sthlmt. som jag skriver om som håller på just nu. Men jag sitter här för att jag slutade jobbet för en timme sen. ingen kunde ta min tid och jag försökte länge att få bort den men nej..

Dom är "i en trädgård med alla möjliga färger och en underbar utsikt och det enda dom gör är att mingla runt med ett glas vin i handen" eller nått sånt enligt Fredrik. Var nästan lite oväntat att höra honom så glad eftersom han har varit så nere och trött hela helgen. därför är jag också extra ledsen över att jag inte är där när han är så glad. Nästa gång ska jag med! Vill träffa alla släktingar ju och sthlms skärgård på sommaren är inte fel!

♥ iallafall så åker vi till Sweden rock på torsdag:) blir en massa kort som dyker upp här så småningom..


Det är så tråkigt att läsa ett inägg utan ens en bild så det fick bli en på några rockare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var verkligen synd att du inte kunde följa med till farbror Stefan igår. det var mys med alla barn och hela tjocka virriga släkten. Jag hade liksom hoppas på att få prata lite thailand ju!

Hörde också att er konsert skulle krocka med min student :( det var ju tråkit att ni inte kunde komma! men jag hoppas verkligen det blir kul för er. Hälsa fredrik från min och Jonas! Kramar

2008-06-01 @ 17:50:49
URL: http://jessicaessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0