babyshower planer

Min gravida emme och jag har planerat hennes babyshower lite löst på fräcka precis:) kan fortfarande inte fatta att hon är i sjätte månaden. snart är det dags för det lilla livet att komma ut. Det blir en liten tillstälning i ljustgult och rosa hemma hoss henne i mitten av augusti. vi kom på en massa roliga saker till den:) Jag tror att jag kommer att shoppa ihjäl mig i thailand på saker till den ungen....

Sjätte månaden.. kolla hur naveln putar:)
image210


här var hon i femte månaden tror jag och ingen putnavel:)...

Mycket kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: Ida

OHHHH baby är du med barn??? Gud va kul. Ja det var verkligen 250 år sedan. Vad gör du hur är det? Gud studenten var det roligaste hittills i hela mitt liv. Många Kramar

2008-06-11 @ 17:37:50
URL: http://idalinnea.webblogg.se/
Postat av: Ida

Eller är det emelie som är det??

2008-06-11 @ 17:38:45
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0