Det börjar dra ihop sig...

jag fick en liten nytändning nyss eller så var det en stor väckarklocka som slog mig i huvudet!! vad fan ska jag göra med mitt liv!!! jag är trött på att stå och stampa på samma ställe och jag känner själv att jag inte mår bra av det... så jag vill ta tag i detta och hitta "min väg"... har precis surfat runt på KY-guiden (tips från vevve)... det känns som ett lockande alternativ! jag har det hur bra som helst på kärleksfronten där jag har hittat den man jag vill leva med <3  men jag vill vara nöjd med allt i mitt liv!!  åren tickar på så det är dags för lite action. först nu är det semester en månad i paradiset sen fan blir det eld i baken som gäller!!!

Du gör mig så glad

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack så mycket... Verkligen synd att ni inte kunde komma. Men jag ser att ni haft de härligt på konserten ändå! Jag tvinga mamma att köpa massvin med vin eftersom att ni gillar vin så mkt. Så jag fick helt enkelt jobba på det själv eftersom att ni inte kom. :)



Japp snart bär det av. Jag har skrivit en check lista nu så jag inte ska glömma någonting.

Hehe min och Jonas resfeber börja förra veckan. Han har haft alla sjukdomar man kan ha i en livstid på 1 vecka.



Blir ni på puket första veckan ? Vart ska ni bo i sånna fall?

kramar Jess

2008-06-17 @ 01:45:20
URL: http://jessicaessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0